Case study: prowadzenie firmowego konta LinkedIn

Zrezalizowane cele marketingowe i biznesowe:
analiza działań konkurencji w Social Mediach;
zbudowanie planów komunikacji oraz kalendarza postów
z miesięcznym wyprzedzeniem;kreacja graficzna postów;
content marketing;
copywritting;
aktywne prowadzenie kanałów Social Media: LinkedIn.
BRANŻA: Szkoleniowa
CEL DZIAŁAŃ: Zbudowanie profilu firmowego LinkedIn, który jest głównym kanałem komunikacji B2B
NARZĘDZIA: Analiza konkurencji, plan komunikacji, SoMe
REZULTAT PROJEKTU: Zbudowanie i zoptymalizowanie profilu firmowego LinkedIn. Profil angażuje, dociera do grup celowych i pokazuje eksperckość mark.
- Wyświetlenia +12 liczby (miesięcznych) wyświetleń
- +20% unikalnych odwiedzających M/M
- +16% nowych obserwujących Q/Q
- Engagement rate +13%
Zamów bezpłatną konsultację
Porozmawiaj z naszym konsultantem o prowadzeniu social media w biznesie. Dowiedz się jakie korzyści biznesowe i finansowe może przynieść Ci aktywne prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.
