Case study: prowadzenie firmowych mediów społecznościowych

Zrezalizowane cele marketingowe i biznesowe:
analiza działań konkurencji w Social Mediach;
wytypowanie kanałów SoMe do komunikacji;
zbudowanie planu komunikacji;
założenie i optymalizacja kanałów Social Media;
kreacja graficzna postów;
content marketing;
copywritting;
aktywne prowadzenie kanałów Social Media: LinkedIn,
Facebook, YouTube;generowanie leadów sprzedażowych poprzez kampanie
reklamowe w Social Media.
BRANŻA: Doradztwo biznesowe
CEL DZIAŁAŃ: Zbudowanie zaangażowania klientów wokół mediów społecznościowych Klienta
NARZĘDZIA: Analiza konkurencji, plan komunikacji, Social Media, content marketing, copywritting, video
REZULTAT PROJEKTU: Prowadzenie kanałów Social Media skierowanych do Klientów B2B, które będą angażować i wspierać sprzedaż produktów.
- Zaangażowanie SoMe +350%
- Sprzedaż przez kanały Social Media +200%
- +16% UV M/M
- +23% nowych fanów na Facebooku
- +19% nowych obserwujących na LinkedIn
Zamów bezpłatną konsultację
Porozmawiaj z naszym konsultantem o prowadzeniu social media w biznesie. Dowiedz się jakie korzyści biznesowe i finansowe może przynieść Ci aktywne prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.
