Case study: wpływ content marketingu na budowanie bazy leadów

Zrezalizowane cele marketingowe i biznesowe:
wytypowanie słów kluczowych;
zbudowanie bloga;
opracowanie tematów publikacji na podstawie analizy
i dostępnych narzędzi;przygotowanie serii artykułów zachęcających do nauki
języków obcych za granicą;zbudowanie formularza do pozostawienia leadów
(zbieranie leadów) potencjalnych Klientów w zamian
za poradnik w formie ebooka;analityka zainteresowania tematyką.
BRANŻA: Edukacyjny (szkoła językowa)
CEL DZIAŁAŃ: Wzrost zaangażowania
NARZĘDZIA: Content Marketing, Blog, narzędzia zewnętrzne: Google Analitics, Senuto
REZULTAT PROJEKTU: Zwiększenie wejść na stronę i czasu spędzonego na niej poprzez wypracowanie interesujących treści, co w efekcie wpłynęło wzrost liczby zebranych leadów (zbieranie danych potencjalnie zainteresowanych Klientów).
- Ruch na stronie +190% (blog)
- +16% powracających użytkowników
- Pozyskanie ponad 5000 nowych leadów
Zamów bezpłatną konsultację
Porozmawiaj z naszym konsultantem o strategii komunikacji i użycia content marketingu w celu budowania pozycji firmy. Dowiedz się jakie korzyści biznesowe i finansowe może przynieść Ci dobrze zaplanowany content marketing.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.
