Case study: wprowadzenie marki na rynek

Zrezalizowane cele marketingowe i biznesowe:
analiza rynku i otoczenia w kontekście wprowadzenia
nowego produktu na rynek;wypracowanie optymalnej strategii wdrożenia produktu
na rynek przy zachowaniu zakładanej efektywności
sprzedaży;opracowanie strategii komunikacji marki;
budowa strony WWW wraz ze sklepem internetowym;
aktywne prowadzenie kanałów Social Media: Facebook,
Instagram.
BRANŻA: FMCG
CEL DZIAŁAŃ: Zbudowanie strategii wejścia na rynek nowej marki
NARZĘDZIA: Analiza rynku, naming, branding, strategia, strona WWW, e-commerce, Social Media
REZULTAT PROJEKTU: Opracowanie strategii wprowadzenia marki na rynek.
- Social Media +1500% pozyskanych fanów
- 30% wzrostu ilości wizyt na stronie
- Osiągnięcie ponad 1000 fanów organicznych w zaledwie 3 tygodnie
Zamów bezpłatną konsultację
Porozmawiaj z naszym konsultantem o modelach wprowadzania marki na rynek. Dowiedz się jak zaplanować i przeprowadzić promocję nowej marki i na jakie aspekty zwrócić uwagę, by odnieść sukces sprzedażowy.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.
