Case study: zwiększenie sprzedaży sklepu internetowego

Zrezalizowane cele marketingowe i biznesowe:
audyt dotychczasowych działań;
opracowanie planu działań komunikacyjnych
i sprzedażowych;zbudowanie kampanii reklamowej opartej na słowach
kluczowych, powiązaniach strony WWW i działań w Social
Mediach;kampanie remarketingowe;
kampanie targetowane w Google i Social Media.
BRANŻA: Budowlana
CEL DZIAŁAŃ: Zwiększenie sprzedaży produktów z portfolio Klienta
NARZĘDZIA: Audyt marketingowy, planowanie komunikacji, słowa kluczowe, Content Marketing, działania natywne, Social Media, Social Ads, Google Ads
REZULTAT PROJEKTU: Zoptymalizowano sklep internetowy pod kątem SEO, wdrożono nowe typy działań reklamowych generujące dodatkowy przychód.
• Wygenerowanie wzrostu sprzedaży +450% Y/Y
• Konwersja z reklam +56%
• ROI +1500%
Zamów bezpłatną konsultację
Porozmawiaj z naszym konsultantem o tym jak nasze rozwiązania mogą zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.
