Biznesplan i model biznesowy

Budowa biznesplan i modelu biznesowego
Niezależnie od stopnia zaawansowania rozwoju firmy podstawa to dobre przygotowanie do prowadzenia firmy. Dzięki przeprowadzonym analizom można opracować podstawę do rozwoju.
W ramach współpracy oferujemy doradztwo i znacznie szersze spojrzenia na całe przedsiębiorstwo. Opieranie się na danych pozwala na podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych.
Umów konsultację
Główne elementy biznesplanu
- Analiza otoczenia biznesowego firmy
- Analizy finansowe działalności
- Analiza konkurencji
- Badanie metodą desk research
- Opracowanie modelu biznesowego
- Opracowanie kluczowych narzędzi wspierających rozwój
Efekty pracy
- Opracowany dokument zawierający konkretne dane dotyczące analizy i rozwoju
- Pogłębiona wiedza o rynku i konkurencji
- Rekomendacje kluczowych działań
- Szczegółowy raport
- Skrócony model w formie Business Model Canvas
- Wskazanie możliwości mierzenia efektywności biznesu
- Obniżenie kosztów operacyjnych
- Biznesplan finansowy
Przeczytaj o skutecznych działaniach marketingowych
Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?
Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.
Social media marketing w firmie B2B
Social media marketing w biznesie B2B odgrywa od kilku lat bardzo ważną rolę. Coraz więcej firm B2B wie jak sprawnie radzić sobie z wdrożeniem komunikacji w mediach społecznościowych. Oto kilka porad dla firm, które jeszcze tego nie zrobiły.
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.
Marka sukcesu, czyli jaka powinna być marka Twojej firmy?
Marka, czyli brand to nazwa, określenie, znak, symbol oraz wszystkie inne elementy, których celem jest identyfikacja towarów i wyróżnienie ich korzyści na rynku. A jak w praktyce wyróżnić ją pośród konkurentów? Dowiedz się z artykułu.