Networking dla biznesu

7178

Spotkanie networkingowe!

Temat przewodni: Skuteczna strategia dla Twojego biznesu.

31 stycznia 2023 (wtorek), godz. 17:30

  • Poznaj nowych, interesujących ludzi.
  • Porozmawiaj o swoim biznesie.
  • Poznaj metody budowania strategii.
  • Dowiedz się jak rozwijają się inni.
  • Wymień się doświadczeniami.

Skuteczna strategia dla Twojego biznes

Poznawanie wartościowych osób to ważny aspekt rozwoju osobistego. Czerpanie inspiracji od innych czy wymiana doświadczeń to w obecnych czasach jedna z lepszych metod nauki i rozwoju. Po długiej, pandemicznej przerwie wracamy do spotkań networkingowych dla ludzi biznesu w Restauracji Nadwiślański Świt! Widzimy się już 31 stycznia 2023 roku, o 17:30.

Tematem przewodnim spotkania jest „Skuteczna strategia dla Twojego biznes”, który zaprezentuje Kamila Kierzek-Mechło i Radosław Mechło z BUZZcenter. Po części merytorycznej będzie czas na wymianę doświadczeń i networkingu.  

 Bilety: 79zł.

W cenie biletu przewidujemy kawę, herbatę, napoje i drobne przekąski. Liczba miejsc jest ograniczona.


Lokalizacja spotkania

Restauracja Nadwiślańki Świt

Wybrzeże Kościuszkowskie 31/33
00-379 Warszawa
(2 min od stacji metra Centrum Nauki Kopernik)

https://www.nadwislanski-swit.pl/

Nadwiślański Świt to restauracja z nowoczesną kuchnią europejską i solidnym koktajl barem

Nadwiślański Świt to restauracja z koktajl barem która została otwarta w czerwcu 2015 na warszawskim Powiślu. Serwujemy nowoczesne dania kuchni europejskiej w oparciu o sezonowe produkty od lokalnych dostawców.

Restauracja zlokalizowana jest na parterze w budynku hotelu Logos.

W dniu wydarzenia w Restauracji piwo w promocyjnej ceni 8zł oraz Tacosy za 28zł.

Pełne menu poznasz TU

Nadwiślański Świt

Temat przewodni zaprezentują:

Radosław Mechło

Radosław Mechło

Handlowiec z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 12 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

Kamila Kierzek

Kamila Kierzek-Mechło

Strateg, marketer B2B i założycielka BUZZcenter. Od ponad 15 lat związana marketingiem i sprzedażą w firmach o profilu B2B. Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka strategii dla wielu polskich i zagranicznych marek, a także poradników i artykułów branżowych.

Dołącz do spotkania!


Poczytaj o strategii na naszym blogu

  • Biznes w Nowym Ładzie

    Prezesie, zabezpiecz swój biznes w Nowym Ładzie.

    1 stycznia 2022 to dzień, który z pewnością wielu przedsiębiorców zapamięta. Wraz z nowym rokiem zaczęły obowiązywać nowe przepisy, zwłaszcza podatkowe, które dotykają rzeszę przedsiębiorców. Nowy Ład, bo tak nazywane są te zmiany niewątpliwie przysparzają również biznesowi wiele bolączek. Jak wspierać swój biznes w Nowym Ładzie? Czy potrzebny jest biznes plan na nowe czasy?

    Czytaj dalej
  • Strategia marketingowa Twojej marki

    Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?

    Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.

    Czytaj dalej
  • strategia marketingowa

    Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?

    Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży. 

    Czytaj dalej
  • Ile czasu zajmuje zbudowanie strategii marketingowej?

    Ile trwa budowanie strategii marketingowej?

    Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii? 

    Czytaj dalej