Handlowiec z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 12 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.
Bezpłatne szkolenie: Skuteczna strategia przedsiębiorstwa

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż i zmniejszyć koszty w firmie B2B?
Szkolenie dla właścicieli i zarządów firm B2B
Termin ustalimy wkrótce 🙂
- Dowiesz się jak wygląda nowoczesne podejście do sprzedaży i marketingu w firmie B2B.
- Sprawdź jak skutecznie mierzyć realizację celów biznesowych.
- Ustal indywidualne plany rozwoju Twojej firmy w oparciu o potrzeby Klienta.
- Poznasz wskazówki, dzięki którym sprawniej i optymalniej kosztowo Twoja firma może pozyskiwać leady.
- Poznaj ciekawe przykłady rozwiązań marketingowych i sprzedażowych dla branży przemysłowej.
- Zobaczysz jak skuteczne wdrożenie strategii pozwala podnosić wyniki i obniżać koszty firmy.
[grwebform url=”https://app.getresponse.com/view_webform_v2.js?u=MUMsw&webforms_id=85277504″ css=”on” center=”off” center_margin=”200″/]
Poznaj i zrozum strategię, dzięki której zwiększysz wartość firmy B2B! Sprawdź jak wdrożyć te rozwiązania w Twojej branży.
Za około 50% wartości przedsiębiorstwa odpowiada wartość marki. W wielu przypadkach ten odsetek jest znacznie większy. Przykładowo aktualna wartość rynkowa Tesli, producenta samochodów elektrycznych, jest na poziomie ponad 908 miliardów dolarów, choć producent w zeszłym roku sprzedał 940 tysięcy aut. Z kolei Toyota, która sprzedała ponad 10,5 miliona pojazdów, jest wyceniana na 250 miliardów dolarów, ponad czterokrotnie mniej, choć sprzedaje 11 razy więcej maszyn. I właśnie ta różnica wynika między innymi z działań marketingowych.
Co z tego wynika dla przedsiębiorców?
- Zmienia się sposób dokonywania zakupów przez Klientów B2B.
- Pomijane dotychczas w firmach B2B działania marketingowe stają się niezbędnym elementem sprawnego procesu sprzedaży i są wartością dodaną dla biznesu.
- Klienci zmienili przyzwyczajenia zakupowe i 77% kupujących w kanale B2B kontaktuje się z handlowcem dopiero, gdy zrobi samodzielne rozeznanie kontrahenta.
- Klient rozpoczyna ścieżkę zakupową od uświadomienia sobie problemu, następnie szuka możliwości rozwiązania, edukuje się w tym obszarze, dokonuje wyboru i dopiero podejmuje decyzję zakupową.
- W procesie konieczna jest coraz większa liczba punktów styku z potencjalnym Klientem. Należy więc zadbać by Klient miał na każdym etapie dostęp do wartościowej wiedzy, dzięki czemu będzie mógł podjąć świadomą decyzję o współpracy z daną firmą. Jeśli Twoja firma mu tego nie zapewni, Klient pójdzie do konkurencji.
Biorąc udział w tym szkoleniu:
Podczas szkolenia dowiesz się:
Blok I – Nowe otoczenie biznesowe
- Przegląd rynku oraz trendy w marketingu i sprzedaży B2B.
- Jak kupuje Klient B2B.
- Jak wygląda proces zakupowy Klienta B2B.
- Czym jest strategia firmy, marketingu, sprzedaży.
- Jakie są etapy budowy strategii.
- Jak opracować diagnozę strategiczną firmy.
- Wybór strategii. Wdrożenie i ocena.
Blok II – Wdrożenie działań wspierających sprzedaż
- Metody wdrożenia strategii marketingowej i sprzedażowej.
- Zdobycie wiedzy o Klientach i ich potrzebach.
- Budowa oferty, która odpowiada na potrzeby Klienta.
- Sposoby na skuteczne wdrożenie strategii w firmie.
- Budowa mapy strategii.
- Opracowanie mapy komunikacji.
- KPI i mierzenie celów.
Szkolenie poprowadzą
Radosław Mechło
Kamila Kierzek-Mechło
Strateg, marketer B2B i założycielka BUZZcenter. Od ponad 15 lat związana marketingiem i sprzedażą w firmach o profilu B2B. Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka strategii dla wielu polskich i zagranicznych marek, a także poradników i artykułów branżowych.
To szkolenie jest dla:
Dołącz do szkolenia, zyskaj wartościową i aktualną wiedzę o biznesie B2B!
[grwebform url=”https://app.getresponse.com/view_webform_v2.js?u=MUMsw&webforms_id=85277504″ css=”on” center=”off” center_margin=”200″/]
Poczytaj o strategii na naszym blogu
Prezesie, zabezpiecz swój biznes w Nowym Ładzie.
1 stycznia 2022 to dzień, który z pewnością wielu przedsiębiorców zapamięta. Wraz z nowym rokiem zaczęły obowiązywać nowe przepisy, zwłaszcza podatkowe, które dotykają rzeszę przedsiębiorców. Nowy Ład, bo tak nazywane są te zmiany niewątpliwie przysparzają również biznesowi wiele bolączek. Jak wspierać swój biznes w Nowym Ładzie? Czy potrzebny jest biznes plan na nowe czasy?
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.
Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?
Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży.
Ile trwa budowanie strategii marketingowej?
Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii?