Handlowiec z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 12 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.
Bezpłatne szkolenie
- Temat: Jak realizować skuteczny marketing? Jeszcze lepszy marketing w Twojej firmie!
- Data i miejsce: 14.03.2023, godzina 11:00, platforma ClickMeeting
- Udział jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Jeszcze lepszy marketing w Twojej firmie!
- Biorąc udział w tym szkoleniu sprawdzisz jak jeszcze lepiej i sprawniej realizować działania marketingowe w firmie.
- Poznasz wskazówki, dzięki którym Twoja praca przyniesie lepsze efekty.
- Dowiesz się jak nie przepalać budżetów marketingowych.
- Poznasz kluczowe aspekty w weryfikacji pracy agencji, domów mediowych, wydawnictw i innych podwykonawców, by Twoje budżety były pod kontrolą.
- Poznasz wskazówki, dzięki którym pozyskasz więcej leadów.
- Sprawdzisz jak mierzyć efektywność i konwersję działań.
Biorąc udział w tym wydarzeniu
Plan spotkania
- Jak zrobić plan, który działa?
- Na jakie kluczowe obszary zwrócić uwagę podczas budowania struktury kampanii?
- Dlaczego strategia marketingowa ułatwia pracę i optymalizuje wyniki?
- Dlaczego badania Klienta są tak ważne?
- Jak wybierać i weryfikować podwykonawców marketingowych?
- Budżet marketingowy – wydatek i co dalej?
- Narzędzia, które ułatwią Ci pracę.
Spotkanie poprowadzą
Radosław Mechło
Kamila Kierzek-Mechło
Strateg, marketer B2B i założycielka BUZZcenter. Od ponad 15 lat związana marketingiem i sprzedażą w firmach o profilu B2B. Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka strategii dla wielu polskich i zagranicznych marek, a także poradników i artykułów branżowych.
Szukasz dedykowanego programu szkoleniowego dla Twojej firmy? Porozmawiajmy!
Kamila Kierzek-Mechło
kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
tel. 533 980 420
Poczytaj o strategii na naszym blogu
Prezesie, zabezpiecz swój biznes w Nowym Ładzie.
1 stycznia 2022 to dzień, który z pewnością wielu przedsiębiorców zapamięta. Wraz z nowym rokiem zaczęły obowiązywać nowe przepisy, zwłaszcza podatkowe, które dotykają rzeszę przedsiębiorców. Nowy Ład, bo tak nazywane są te zmiany niewątpliwie przysparzają również biznesowi wiele bolączek. Jak wspierać swój biznes w Nowym Ładzie? Czy potrzebny jest biznes plan na nowe czasy?
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.
Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?
Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży.
Ile trwa budowanie strategii marketingowej?
Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii?