Bezpłatne szkolenie

  • Temat: Jak realizować skuteczny marketing? Jeszcze lepszy marketing w Twojej firmie!
  • Data i miejsce: 14.03.2023, godzina 11:00, platforma ClickMeeting
  • Udział jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
8277Jak realizować skuteczny marketing?

Jeszcze lepszy marketing w Twojej firmie!

  • Biorąc udział w tym szkoleniu sprawdzisz jak jeszcze lepiej i sprawniej realizować działania marketingowe w firmie.
  • Poznasz wskazówki, dzięki którym Twoja praca przyniesie lepsze efekty.
  • Dowiesz się jak nie przepalać budżetów marketingowych.
  • Poznasz kluczowe aspekty w weryfikacji pracy agencji, domów mediowych, wydawnictw i innych podwykonawców, by Twoje budżety były pod kontrolą.
  • Poznasz wskazówki, dzięki którym pozyskasz więcej leadów.
  • Sprawdzisz jak mierzyć efektywność i konwersję działań.

    DANE UCZESTNIKA

    _____________________________________________

    Biorąc udział w tym wydarzeniu

    • Wdrożenie i nadzór

      Usprawnisz działania marketingowe

      Procesowe podejście do prowadzenia działań marketingowych pozwala optymalizować budżety i osiągać lepsze wyniki.

    • Projektowanie strategii

      Dowiesz się jak mówić „sprawdzam”

      Wiele firm nie analizuje realizowanych działań, nie liczy ROI, a także nie konfrontuje swoich podwykonawców. Przez co wiele działań nie jest optymalizowanych czy zmienianych. Naucz się sprawdzać swoich podwykonawców, by wspólnie z Tobą realizowali działania znacznie lepiej.

    • Planowanie strategii

      Przygotujesz się na kolejny sezon

      Budując optymalne działania marketingowe oparte o cele przygotujesz plan działania, który pomoże Ci zrealizować cele. Angażując się w procesowy marketing Twoje działania będą bardziej efektywne.

    Plan spotkania

    • Jak zrobić plan, który działa?
    • Na jakie kluczowe obszary zwrócić uwagę podczas budowania struktury kampanii?
    • Dlaczego strategia marketingowa ułatwia pracę i optymalizuje wyniki?
    • Dlaczego badania Klienta są tak ważne?
    • Jak wybierać i weryfikować podwykonawców marketingowych?
    • Budżet marketingowy – wydatek i co dalej?
    • Narzędzia, które ułatwią Ci pracę.

    Prawo konkurencji

    Spotkanie poprowadzą

    Radosław Mechło

    Radosław Mechło

    Handlowiec z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 12 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

    Kamila Kierzek

    Kamila Kierzek-Mechło

    Strateg, marketer B2B i założycielka BUZZcenter. Od ponad 15 lat związana marketingiem i sprzedażą w firmach o profilu B2B. Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka strategii dla wielu polskich i zagranicznych marek, a także poradników i artykułów branżowych.

    szkolenia zamknięte dla firm

    Szukasz dedykowanego programu szkoleniowego dla Twojej firmy? Porozmawiajmy!

     

    Kamila Kierzek-Mechło

    kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
    tel. 533 980 420

    Poczytaj o strategii na naszym blogu

    • Biznes w Nowym Ładzie

      Prezesie, zabezpiecz swój biznes w Nowym Ładzie.

      1 stycznia 2022 to dzień, który z pewnością wielu przedsiębiorców zapamięta. Wraz z nowym rokiem zaczęły obowiązywać nowe przepisy, zwłaszcza podatkowe, które dotykają rzeszę przedsiębiorców. Nowy Ład, bo tak nazywane są te zmiany niewątpliwie przysparzają również biznesowi wiele bolączek. Jak wspierać swój biznes w Nowym Ładzie? Czy potrzebny jest biznes plan na nowe czasy?

      Czytaj dalej
    • Strategia marketingowa Twojej marki

      Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?

      Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.

      Czytaj dalej
    • strategia marketingowa

      Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?

      Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży. 

      Czytaj dalej
    • Ile czasu zajmuje zbudowanie strategii marketingowej?

      Ile trwa budowanie strategii marketingowej?

      Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii? 

      Czytaj dalej