WEBINAR Sztuczna inteligencja w marketingu i sprzedaży

  • Temat: Sztuczna inteligencja w marketingu i sprzedaży
  • Data i miejsce: 29.03.2023, godzina 11:00, platforma ClickMeeting
  • Udział jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
8631AI w marketingu

Jakie możliwości daje sztuczna inteligencja w marketingu i sprzedaży?

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu pozwala firmom na uzyskanie przewagi nad konkurencją. Można śmiało powiedzieć, że to największy trend ostatnich miesięcy, a hasło ChatGPT było wyszukiwane blisko 1 milion razy i zyskało + 900% w ostatnim miesiącu.

Sprawdź, jak możesz wykorzystać w AI w marketingu, budowie contentu czy codziennej pracy marketera.

AI to między innymi

  • Analiza danych
  • Personalizacja ofert
  • Automatyzacja procesów
  • Segmentacja klientów
  • Analiza sentymentu

Wszystkie te możliwości pozwalają marketerom na efektywniejsze i bardziej skuteczne wykorzystanie zasobów, a tym samym na osiągnięcie lepszych wyników marketingowych.

Wyprzedź inne formy i już dziś dowiedz się jak zastosować AI.

    DANE UCZESTNIKA

    _____________________________________________

    Plan spotkania

    • Czym jest AI?
    • Przegląd najważniejszych narzędzi AI
    • Do czego wykorzystać AI w marketingu i sprzedaży?
    • Aspekty prawne
    • Trendy i potencjał rozwoju

    AI w marketingu

    Spotkanie poprowadzi

    Radosław Mechło

    Radosław Mechło

    Handlowiec z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 12 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

    Absolwent cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania w szkole VIZJA. Posiada dyplom Dimiaq Proffesional. Obecnie realizuje program Strategic Thinking w International Institute for Management Development w Szwajcarii.

    Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity, wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska, wydawcą takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek, a także właścicielem portalu Onet.pl Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe dla polskich i światowych marek. Zrealizowałem projekty marketingowe między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, PKP Intercity, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, HBO, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Nest Bank, Orange, Plus, Polsat Cyfrowy, T-Mobile, Virgin Mobile, Żabka Polska, ING.

    Fun podróży backpackerskich, lotnictwa, LEGO, AI, technologii oraz analitycznego myślenia.

    szkolenia zamknięte dla firm

    Szukasz dedykowanego programu szkoleniowego dla Twojej firmy? Porozmawiajmy!

     

    Kamila Kierzek-Mechło

    kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
    tel. 533 980 420

    Poczytaj o strategii na naszym blogu

    • Biznes w Nowym Ładzie

      Prezesie, zabezpiecz swój biznes w Nowym Ładzie.

      1 stycznia 2022 to dzień, który z pewnością wielu przedsiębiorców zapamięta. Wraz z nowym rokiem zaczęły obowiązywać nowe przepisy, zwłaszcza podatkowe, które dotykają rzeszę przedsiębiorców. Nowy Ład, bo tak nazywane są te zmiany niewątpliwie przysparzają również biznesowi wiele bolączek. Jak wspierać swój biznes w Nowym Ładzie? Czy potrzebny jest biznes plan na nowe czasy?

      Czytaj dalej
    • Strategia marketingowa Twojej marki

      Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?

      Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.

      Czytaj dalej
    • strategia marketingowa

      Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?

      Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży. 

      Czytaj dalej
    • Ile czasu zajmuje zbudowanie strategii marketingowej?

      Ile trwa budowanie strategii marketingowej?

      Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii? 

      Czytaj dalej