Zatrudnij właściwego pracownika!

Wybierz najlepszego pracownika marketingu!
Rekrutacja na specjalistyczne stanowiska wymaga bardzo specyficznej wiedzy oraz znajomości konkretnej branży. Często nawet najlepsi rekruterzy nie znają najnowszych narzędzi na których pracują marketerzy i nie dysponują tak dużym doświadczeniem w danym obszarze.
Zatrudnienie pracownika to bardzo duży koszt, dlatego trzeba unikać niewłaściwych wyborów i warto inwestować we wsparcie przy końcowej decyzji rekrutacyjnej.
Koszt zatrudnienia nieodpowiedniego pracownika na średnim szczeblu managerskim wynosi około 80-100 tysięcy złotych. W tej kwocie zawiera się
- koszt przeprowadzenia dwóch rekrutacji (po zwolnieniu nieodpowiedniej osoby trzeba zatrudnić kolejną),
- koszt wdrożenia dwóch osób (tej zwolnionej i tej nowej),
- zapewnienia odpowiedniego sprzętu i oprogramowania,
- koszt pensji pracownika,
- koszt zaangażowania osób w ewentualny plan naprawczy,
- koszt opóźnień w realizacji działań.
Do tego dochodzi koszt przeprowadzonych przez tę osobę kampanii, które nie przyniosły oczekiwanego rezultatu, o ile w ogóle cele są określone i na bieżąco mierzone. Sumaryczny koszt może wynosić nawet 500 000 PLN!
Konsultacje krok po kroku!
O czym będziemy rozmawiać?
- Jakiego kandydata do marketingu szukasz?
- Jaki jest poziom odpowiedzialności pracownika w dziale marketingu?
- Jak dotychczas przebiegał proces rekrutacji pracowników do działu marketingu?
- Kto weryfikował ich kompetencje?
- Dlaczego zatrudnienie kandydata z obszaru B2C nie sprawdzi się w firmie B2B?
Co otrzymasz po konsultacji?
Odwiedź nasz blog
Ile kosztuje nieudana rekrutacja do działu marketingu?
Ile kosztuje zatrudnienie niewłaściwego pracownika do działu marketingu? Ile nieudana rekrutacja kosztuje firmę, nie tylko w kontekście pensji pracownika? Sprawdź.
Jak klient dokonuje decyzji w procesie zakupowym i dlaczego cena wcale nie jest najważniejsza?
Klient i proces zakupowy w firmach B2B różni się od tego, który znamy z typowych zakupów konsumenckich. Na co w takim razie zwrócić uwagę w procesie decyzyjnym B2B?
Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?
Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.
B2B marketing – co jest podstawą dobrych działań?
B2B marketing w Polsce dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Powoduje to głównie złe zrozumienie jakie działania warto realizować i jakimi ścieżkami się poruszać po świecie biznesu. Poznaj zasady b2b marketingu.