Doradztwo rekrutacyjne

Doradztwo rekrutacyjne – na czym polega?
Pracownicy BUZZcenter to doświadczeni managerowie marketingu, znający również rynek od strony operacyjnej. Pomożemy Ci w przejściu pełnego procesu rekrutacji pracowników, od początkowego określenia potrzeb, zbudowania profilu kandydata, przez searching oraz weryfikacji kompetencji przez specjalistę w danym obszarze.
Rekrutujemy zarówno pracowników działu marketingu na stanowiska specjalistyczne jak i dyrektorów marketingu i CMO.
Rekrutacja na specjalistyczne stanowiska wymaga bardzo specyficznej wiedzy oraz znajomości konkretnej branży. Często nawet najlepsi rekruterzy nie znają najnowszych narzędzi na których pracują marketerzy i nie dysponują tak dużym doświadczeniem w danym obszarze. A zatrudnienie pracownika kosztuj i to bardzo dużo. Dlatego też warto unikać niewłaściwych wyboru i zainwestować we wsparcie przy końcowej decyzji rekrutacyjnej.
Weryfikacje kompetencji warto powierzyć specjalistom!
Doradztwo rekrutacyjne – korzyści
Rekrutacja pracownika to trudny proces, który często prowadzony jest przez dział HR. Prawdą jest, że są oni w stanie zweryfikować wiele miękkich kompetencji i poznać osobę. Jednak reprezentant HR może mieć znaczne problemy w weryfikacji kompetencji marketingowych kandydata.
Rekrutacja to drogi proces, który warto przeprowadzić efektywnie.
Dlaczego wart o skorzystać z pomocy zewnętrznych konsultantów?
- Proces rekrutacji przeprowadzi dla Twojej firmy doświadczony marketer.
- Nasi pracownicy sami pracowali dla wielu firm z różnych branż, dzięki czemu mają bogate doświadczenie i wiedzą na co zwrócić uwagę.
- Możemy przeprowadzić jedynie proces weryfikacji wybranych kandydatów lub przejść w imieniu Klienta pełen proces rekrutacyjny.
- Pośredniczymy w zatrudnieniu.
- Każdy z rekomendowanych pracowników jest wnikliwie rozpoznany, a Klient otrzymuje rekomendacje dotyczącą jego dalszego rozwoju oraz analizę mocnych i słabych stron.
Specjalista ds. marketingu
Rekrutujemy marketerów ze wszystkich specjalizacji marketingu. Proces poszukiwania najlepszego kandydata rozpoczynamy
od poznania potrzeb zespołu marketingu, do którego dany pracownik ma dołączyć.
Na bazie naszego wieloletniego doświadczenia w marketingu
i we współpracy z wieloma marketerami opracowaliśmy zaprojektowaliśmy usługę pozyskiwania i weryfikacji najlepszych kandydatów, którzy z pasją będą realizować założone cele. Opracowaliśmy szereg narzędzi, które pozwolą nam na dokładną weryfikację zarówno kompetencji jak i strategicznego myślenia o biznesie.
Zatrudnij specjalistę, która da wsparcie Twojej firmie!
Kogo rekrutujemy?
- Specjalistów i młodszych specjalistów
- Samodzielnych ekspertów
- Konsultantów
- Product Managerów
Dyrektor Marketingu, CMO
Rekrutacja Dyrektora Marketingu to nie lada wyzwanie. Bardzo często profesjonalny wizerunek nie idzie w parze z kompetencjami w obszarze strategii i wsparcia biznesu.
Opracowany przez nas proces rekrutacji na stanowisko dyrektora
i managera działu marketingu pozwala nam na weryfikacje bardzo szerokich kompetencji w obszarze strategicznym.
Rekrutacja osoby odpowiedzialnej za innych ludzi i za duże budżety wymaga bardzo szczegółowej weryfikacji danego kandydata, dlatego też jest dla ans bardzo istotne jaką osobą
jest kandydat i jak podchodzi do odpowiedzialności w biznesie.
Zatrudnij dyrektora marketingu, który poprowadzi Twoją firmę do sukcesu finansowego.
Kogo rekrutujemy?
- Dyrektorów Marketingu
- Managerów Marketingu
- CMO
Korzyści ze wsparcia zewnętrznego konsultanta w projektach rekrutacyjnych:
Propozycje pakietów dopasowane do Twoich potrzeb.
Szukasz pracownika do działu marketingu?
Zostaw swój numer telefonu oraz adres mail. Skontaktujemy się z Tobą, by sprawdzić czy możemy Ci pomóc.
Na początku zaprosimy Cię na 30 minutową, bezpłatną konsultację i przeprowadzimy wstępną analizę Twoich potrzeb. Po rozmowie zaproponujemy działania, które pomogą realizować cele Twojej firmy.
Przeczytaj o marketingu B2B na naszym blogu
Klient B2B– jak zmieniają się jego potrzeby?
Zachowania zakupowe Klienta B2B na przestrzeni ostatnich kilku lat znacząco się zmieniły. Część z nich wynikała ze zmian gospodarczych jakie miały miejsce na świcie. Wiele z wprowadzanych przez firmy zmian było efektem tego, co działo się na rynku. Globalna pandemia i ograniczone możliwości spotkań, kryzys gospodarczy, czy wojna w Ukrainie – to tylko kilka przykładów. Procesy transformacji firm nabrały tempa. Znacznie mniej jednak mówi się o transformacji Klienta i tym, jak zmieniły się jego nawyki zakupowe.
B2B marketing – co jest podstawą dobrych działań?
B2B marketing w Polsce dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Powoduje to głównie złe zrozumienie jakie działania warto realizować i jakimi ścieżkami się poruszać po świecie biznesu. Poznaj zasady b2b marketingu.
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.
Archetypy marki – kim jest marka i jak ją określić?
Archetypy marki są pewnym wzorcem i mówi o charakterze i głównych wartościach marki. Prezentują wzorce zachowań ludzkich, które odzwierciedlają style bycia. Archetypy wywodzą się z psychologii, ale w ostatnich latach zyskały na popularności w branding i zarządzaniu marką. Dowiedz się jaki jest archetyp Twojej marki.