Doradztwo rekrutacyjne

5648Doradztwo rekrutacyjne

Doradztwo rekrutacyjne – na czym polega?

Pracownicy BUZZcenter to doświadczeni managerowie marketingu, znający również rynek od strony operacyjnej. Pomożemy Ci w przejściu pełnego procesu rekrutacji pracowników, od początkowego określenia potrzeb, zbudowania profilu kandydata, przez searching oraz weryfikacji kompetencji przez specjalistę w danym obszarze.

Rekrutujemy zarówno pracowników działu marketingu na stanowiska specjalistyczne jak i dyrektorów marketingu i CMO.

Rekrutacja na specjalistyczne stanowiska wymaga bardzo specyficznej wiedzy oraz znajomości konkretnej branży. Często nawet najlepsi rekruterzy nie znają najnowszych narzędzi na których pracują marketerzy i nie dysponują tak dużym doświadczeniem w danym obszarze. A zatrudnienie pracownika kosztuj i to bardzo dużo. Dlatego też warto unikać niewłaściwych wyboru i zainwestować we wsparcie przy końcowej decyzji rekrutacyjnej.

Weryfikacje kompetencji warto powierzyć specjalistom! 

Doradztwo rekrutacyjne – korzyści

Rekrutacja pracownika to trudny proces, który często prowadzony jest przez dział HR. Prawdą jest, że są oni w stanie zweryfikować wiele miękkich kompetencji i poznać osobę. Jednak reprezentant HR może mieć znaczne problemy w weryfikacji kompetencji marketingowych kandydata.

Rekrutacja to drogi proces, który warto przeprowadzić efektywnie.

Dlaczego wart o skorzystać z pomocy zewnętrznych konsultantów?

  • Proces rekrutacji przeprowadzi dla Twojej firmy doświadczony marketer.
  • Nasi pracownicy sami pracowali dla wielu firm z różnych branż, dzięki czemu mają bogate doświadczenie i wiedzą na co zwrócić uwagę.
  • Możemy przeprowadzić jedynie proces weryfikacji wybranych kandydatów lub przejść w imieniu Klienta pełen proces rekrutacyjny.
  • Pośredniczymy w zatrudnieniu.
  • Każdy z rekomendowanych pracowników jest wnikliwie rozpoznany, a Klient otrzymuje rekomendacje dotyczącą jego dalszego rozwoju oraz analizę mocnych i słabych stron.

Specjalista ds. marketingu

Rekrutujemy marketerów ze wszystkich specjalizacji marketingu. Proces poszukiwania najlepszego kandydata rozpoczynamy
od poznania potrzeb zespołu marketingu, do którego dany pracownik ma dołączyć.

Na bazie naszego wieloletniego doświadczenia w marketingu
i we współpracy z wieloma marketerami opracowaliśmy zaprojektowaliśmy usługę pozyskiwania i weryfikacji najlepszych kandydatów, którzy z pasją będą realizować założone cele. Opracowaliśmy szereg narzędzi, które pozwolą nam na dokładną weryfikację zarówno kompetencji jak i strategicznego myślenia o biznesie.

Zatrudnij specjalistę, która da wsparcie Twojej firmie!

Kogo rekrutujemy?

  • Specjalistów i młodszych specjalistów
  • Samodzielnych ekspertów
  • Konsultantów
  • Product Managerów

specjalista ds. marketingu

 

Dyrektor Marketingu, CMO

Rekrutacja Dyrektora Marketingu to nie lada wyzwanie. Bardzo często profesjonalny wizerunek nie idzie w parze z kompetencjami w obszarze strategii i wsparcia biznesu.
Opracowany przez nas proces rekrutacji na stanowisko dyrektora
i managera działu marketingu pozwala nam na weryfikacje bardzo szerokich kompetencji w obszarze strategicznym.

Rekrutacja osoby odpowiedzialnej za innych ludzi i za duże budżety wymaga bardzo szczegółowej weryfikacji danego kandydata, dlatego też jest dla ans bardzo istotne jaką osobą
jest kandydat i jak podchodzi do odpowiedzialności w biznesie.

Zatrudnij dyrektora marketingu, który poprowadzi Twoją firmę do sukcesu finansowego.

 

 

Kogo rekrutujemy?

  • Dyrektorów Marketingu
  • Managerów Marketingu
  • CMO

 

dyrektor marketingu

Korzyści ze wsparcia zewnętrznego konsultanta w projektach rekrutacyjnych:

  • Skorzystaj ze wsparcia niezależnych konsultantów!

  • Zadbasz o weryfikacje kompetencji!

  • Realne oszczędność czasu i pieniędzy. 

Propozycje pakietów dopasowane do Twoich potrzeb.

  • PAKIET: WERYFIKACJA KANDYDATA

    • Opracowanie zadania weryfikującego kompetencje kandydatów;
    • Analiza zadania wykonanego przez kandydatów (do 3 osób);
    • Przeprowadzenie rozmów z 3 kandydatami, ocean profili;
    • Raport z rekomendacją wyboru kandydata.

    Cena od 3.000 zł netto

  • bezpłatna konsultacja krok 2

    PAKIET: PEŁNA REKRUTACJA

    • Analiza potrzeb rekrutacyjnych klienta;
    • Opracowanie ogłoszenia rekrutacyjnego;
    • Research kandydatów w bazach własnych, portalach pracy, social media
      i samodzielne poszukiwanie
    • Przeprowadzenie procesu rekrutacji
      i selekcja do 3 najlepszych kandydatów;
    • Raport z rekomendacjami dot. wybranych kandydatów.

    Cena od 8.000 zł netto

  • bezpłatna konsultacja krok 4

    PAKIET: OUTSOURCING ZATRUDNIANIA

    • Przeprowadzenie wybranego pakietu rekrutacyjnego;
    • Oferta zatrudnienia przez BUZZcenter sp. z o.o. na wybraną formę współpracy
      oraz outsourcing usług kandydata na rzecz klienta.

    Wycena indywidualna po poznaniu potrzeb i oczekiwań. 

Szukasz pracownika do działu marketingu?

 

Zostaw swój numer telefonu oraz adres mail. Skontaktujemy się z Tobą, by sprawdzić czy możemy Ci pomóc.

Na początku zaprosimy Cię na 30 minutową, bezpłatną konsultację i przeprowadzimy wstępną analizę Twoich potrzeb. Po rozmowie zaproponujemy działania, które pomogą realizować cele Twojej firmy.

 

Przeczytaj o marketingu B2B na naszym blogu

  • Klient B2B

    Klient B2B– jak zmieniają się jego potrzeby?

    Zachowania zakupowe Klienta B2B na przestrzeni ostatnich kilku lat znacząco się zmieniły. Część z nich wynikała ze zmian gospodarczych jakie miały miejsce na świcie. Wiele z wprowadzanych przez firmy zmian było efektem tego, co działo się na rynku. Globalna pandemia i ograniczone możliwości spotkań, kryzys gospodarczy, czy wojna w Ukrainie – to tylko kilka przykładów. Procesy transformacji firm nabrały tempa. Znacznie mniej jednak mówi się o transformacji Klienta i tym, jak zmieniły się jego nawyki zakupowe.

    Czytaj dalej
  • b2b marketing

    B2B marketing – co jest podstawą dobrych działań? 

    B2B marketing w Polsce dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Powoduje to głównie złe zrozumienie jakie działania warto realizować i jakimi ścieżkami się poruszać po świecie biznesu. Poznaj zasady b2b marketingu. 

    Czytaj dalej
  • działania marketingowe

    Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?

    Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.

    Czytaj dalej
  • Archetyp marki

    Archetypy marki – kim jest marka i jak ją określić?

    Archetypy marki są pewnym wzorcem i mówi o charakterze i głównych wartościach marki.  Prezentują wzorce zachowań ludzkich, które odzwierciedlają style bycia. Archetypy wywodzą się z psychologii, ale w ostatnich latach zyskały na popularności w branding i zarządzaniu marką. Dowiedz się jaki jest archetyp Twojej marki.

    Czytaj dalej