B2B marketing WORKs
B2B marketing WORKs
Jak działa marketing B2B, czym się wyróżnia i jak wdrożyć go z sukcesem w Twojej firmie?

Jak poprzez marketing B2B wspierać sprzedaż w firmie?
Prowadzenie skutecznego marketingu B2B nie jest proste. Wymaga znajomości biznesu i aspektów związanych ze zrozumieniem ścieżki zakupowej klienta.W Polsce marketing B2B dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Z tego powodu często realizowane są nieefektywne działania, które nie docierają do grup docelowych.
Znając zasady marketingu B2B i mają wiedzę o potrzebach klienta, ścieżce zakupowej i motywatorach, wyeliminujesz błędy marketingowe. Dzięki temu dasz duże wsparcie działowi sprzedaży w Twojej firmie.
Poznaj zasady marketingu B2B, dowiedz się jak generować sprzedaż oraz zwiększyć wartość marki dzięki działaniom marketingowym.
Dołącz do szkolenia B2B marketing WORKs
- Cena szkolenia: TBD
- 8h merytorycznego spotkania
- Dostęp dla 1 osoby do szkolenia online
- Materiały szkoleniowe przed spotkaniem
- Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
- Imienny certyfikat BUZZcenter
- Sesja Q&A
- Możliwość komunikacji z prowadzącymi

Poznaj agendę tego szkolenia
Różnice między marketingiem B2B i B2C
- Jakie są różnice pomiędzy marketingiem B2B i B2C?
- Na co warto zwrócić uwagę planując działania marketingowe?
- Czy do marketingu B2B i B2C zatrudniać te same osoby?
- Jakie powinny być kluczowe kompetencje osób w dziale marketingu B2B?
Poznaj swojego klienta
- Dlaczego konieczne jest poznanie klienta?
- Jak określić obecnego klienta, a jak docelowego?
- Skąd brać wiedzę o kliencie?
- Jak opracować buyer personę?
Zaplanuj skuteczne działania
- Jak ustalić cele marketingowe?
- Czym jest lejek marketingowy i jak go zaplanować w marketingu B2B?
- Jakie etapy ma lejek?
- Jak zaplanować skuteczne działania marketingowe.
- Call to Action w marketingu B2B.
Narzędzia marketingowe dla B2B
- Jak wybrać odpowiednie kanały komunikacji?
- Mapa komunikacji w marketingu
- Content marketing – jak go budować?
- Jakie narzędzia warto wdrożyć w życie w marketingu B2B?
Strona WWW
Kanały Social Media
Media branżowe
Reklamy GoogleAds
Reklamy Social Media
Webinary
Eventy
Inne działania
- Dlaczego potrzebujesz podstawowych narzędzi Analitycznych?
Google Analytics,
Google Tag Manager,
Panele Administracyjne Social Mediów - Płatne narzędzia, które ułatwią pracę w marketingu B2B.
Optymalizacja działań
- Po co optymalizować i analizować działania?
- Jakie są najlepsze narzędzia do analiz marketingowych?
- Jak optymalizować działania marketingowe?
Liczenie zwrotu z inwestycji
- Jak efektywnie podchodzić do działań marketingowych?
- Jak liczyć zwrot z inwestycji?
- Strategia marketingowa w B2B.
Do kogo kierujemy to szkolenie?
- Do marketerów, którzy chcą zgłębić temat marketingu B2B
- Do osób, które rozwijają firmę w sektorze B2B
- Do marketerów i handlowców, którzy chcą skuteczniej pozyskiwać leady marketingowe
- Do managerów marketingu
- Do właścicieli i zarządów firm
Dołącz do szkolenia B2B marketing WORKs
- Cena szkolenia: TBD
- 8h merytorycznego spotkania
- Dostęp dla 1 osoby do szkolenia online
- Materiały szkoleniowe przed spotkaniem
- Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
- Imienny certyfikat BUZZcenter
- Sesja Q&A
- Możliwość komunikacji z prowadzącymi

Poczytaj na naszym blogu o marketingu B2B
Marketing automation w firmie B2B – jak jego wdrożenie wspiera biznes?
Wykorzystanie marketing automation w sektorze B2B pozwala na regularne dostarczenie wnikliwie dobranych treści do nawet bardzo licznych grup odbiorców, przy jednoczesnym zachowaniu spersonalizowanej formy. Przeczytaj, jak możesz wykorzystać marketing automation wdrożyć w Twojej firmie?
B2B marketing – co jest podstawą dobrych działań?
B2B marketing w Polsce dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Powoduje to głównie złe zrozumienie jakie działania warto realizować i jakimi ścieżkami się poruszać po świecie biznesu. Poznaj zasady b2b marketingu.
Social media marketing w firmie B2B
Social media marketing w biznesie B2B odgrywa od kilku lat bardzo ważną rolę. Coraz więcej firm B2B wie jak sprawnie radzić sobie z wdrożeniem komunikacji w mediach społecznościowych. Oto kilka porad dla firm, które jeszcze tego nie zrobiły.
Marketing B2B – zaplanuj go w Twojej firmie
Nowoczesne przedsiębiorstwa stawiają coraz częściej na marketing, którego nie da się utożsamiać jedynie z broszurami, imprezami i wydawaniem budżetu bez przynoszenia zwrotu. Współczesny marketing to zdecydowanie więcej.