B2B marketing WORKs

B2B marketing WORKs

Jak działa marketing B2B, czym się wyróżnia i jak wdrożyć go z sukcesem w Twojej firmie?

4754Marketing B2B

Jak poprzez marketing B2B wspierać sprzedaż w firmie?

Prowadzenie skutecznego marketingu B2B nie jest proste. Wymaga znajomości biznesu i aspektów związanych ze zrozumieniem ścieżki zakupowej klienta.W Polsce marketing B2B dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Z tego powodu często realizowane są nieefektywne działania, które nie docierają do grup docelowych.

Znając zasady marketingu B2B i mają wiedzę o potrzebach klienta, ścieżce zakupowej i motywatorach, wyeliminujesz błędy marketingowe. Dzięki temu dasz duże wsparcie działowi sprzedaży w Twojej firmie.

Poznaj zasady marketingu B2B, dowiedz się jak generować sprzedaż oraz zwiększyć wartość marki dzięki działaniom marketingowym.

  • Termin zostanie podany wkrótce. Samo szkolenie nie kończy się w dniu wydarzenia. Masz możliwość komunikacji z trenerami i zadawania im pytań przez cały miesiąc po szkoleniu.

  • case study

    Szkolenie trwa 8 godzin. W ramach spotkania odbędzie się część merytoryczna oraz sesja Q&A, w której uczestnicy wezmą czynny udział.

  • artykuły

    Otrzymasz materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe, dzięki którym Twoje działania będą bardziej efektywne.

  • webinary o marketingu

    Szkolenie będzie nagrywane, a Ty otrzymasz nagranie. Dzięki temu masz możliwość ponownego odtworzenia szkolenia i powtórzenie materiału w optymalnym dla Ciebie czasie.

  • raport marketing b2b

    Szkolenie poprowadzi Kamila Kierzek-Mechło i Radosław Mechło, którzy od kilkunastu lat pracują z klientami B2B, tworząc dla nich skuteczne strategie marketingowe, dzięki którym firmy osiągają sukces rynkowy.

  • raport strategia

    Program szkolenia opracowany jest na bazie wielu lat pracy z klientami B2B. Znamy potrzeby i bolączki z różnych branż, dlatego wiemy jak skutecznie zadbać o marketing w firmie, by dawał wsparcie w sprzedaży i budowaniu przewagi na rynku.

Dołącz do szkolenia B2B marketing WORKs

  • Cena szkolenia: TBD
  • 8h merytorycznego spotkania
  • Dostęp dla 1 osoby do szkolenia online
  • Materiały szkoleniowe przed spotkaniem
  • Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
  • Imienny certyfikat BUZZcenter
  • Sesja Q&A
  • Możliwość komunikacji z prowadzącymi

DOŁĄCZ DO SZKOLENIA

szkolenie marketing B2B

Poznaj agendę tego szkolenia

Różnice między marketingiem B2B i B2C

  • Jakie są różnice pomiędzy marketingiem B2B i B2C?
  • Na co warto zwrócić uwagę planując działania marketingowe?
  • Czy do marketingu B2B i B2C zatrudniać te same osoby?
  • Jakie powinny być kluczowe kompetencje osób w dziale marketingu B2B?

 

Poznaj swojego klienta

  • Dlaczego konieczne jest poznanie klienta?
  • Jak określić obecnego klienta, a jak docelowego?
  • Skąd brać wiedzę o kliencie?
  • Jak opracować buyer personę?

 

Zaplanuj skuteczne działania

  • Jak ustalić cele marketingowe?
  • Czym jest lejek marketingowy i jak go zaplanować w marketingu B2B?
  • Jakie etapy ma lejek?
  • Jak zaplanować skuteczne działania marketingowe.
  • Call to Action w marketingu B2B.

Narzędzia marketingowe dla B2B

  • Jak wybrać odpowiednie kanały komunikacji?
  • Mapa komunikacji w marketingu
  • Content marketing – jak go budować?
  • Jakie narzędzia warto wdrożyć w życie w marketingu B2B?
    Strona WWW
    Kanały Social Media
    Media branżowe
    Reklamy GoogleAds
    Reklamy Social Media
    Webinary
    Eventy
    Inne działania
  • Dlaczego potrzebujesz podstawowych narzędzi Analitycznych?
    Google Analytics,
    Google Tag Manager,
    Panele Administracyjne Social Mediów
  • Płatne narzędzia, które ułatwią pracę w marketingu B2B.

Optymalizacja działań

  • Po co optymalizować i analizować działania?
  • Jakie są najlepsze narzędzia do analiz marketingowych?
  • Jak optymalizować działania marketingowe?

Liczenie zwrotu z inwestycji

  • Jak efektywnie podchodzić do działań marketingowych?
  • Jak liczyć zwrot z inwestycji?
  • Strategia marketingowa w B2B.

Do kogo kierujemy to szkolenie?

  • Do marketerów, którzy chcą zgłębić temat marketingu B2B
  • Do osób, które rozwijają firmę w sektorze B2B
  • Do marketerów i handlowców, którzy chcą skuteczniej pozyskiwać leady marketingowe
  • Do managerów marketingu
  • Do właścicieli i zarządów firm

Dołącz do szkolenia B2B marketing WORKs

  • Cena szkolenia: TBD
  • 8h merytorycznego spotkania
  • Dostęp dla 1 osoby do szkolenia online
  • Materiały szkoleniowe przed spotkaniem
  • Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
  • Imienny certyfikat BUZZcenter
  • Sesja Q&A
  • Możliwość komunikacji z prowadzącymi

DOŁĄCZ DO SZKOLENIA

szkolenie marketing B2B

Poczytaj na naszym blogu o marketingu B2B