Warsztaty strategiczne

Zwiększ skuteczność działań w 2023 roku!
Podstawą skutecznych działań jest określenie celów, poznanie własnej firmy, otoczenia rynkowego i oczekiwań Klienta. To pozwala na wyeliminowanie problemów i „wąskich gardeł”, które spowalniają rozwój firmy.
10 powtarzających się problemów spowalniających rozwój przedsiębiorstwa:
- Brak procesów i procedur.
- Brak CRM lub złe wdrożenie systemu.
- Brak jasno określonych celów i poziomu realizacji.
- Silosowe podejście w poszczególnych działach spowalnia rozwój firmy.
- Brak strategii lub strategia mylona z planem działania.
- Wzorowanie się na działaniach konkurencji.
- Brak badań, analiz i segmentacji Klientów.
- Źle określone wyróżniki, często mylone z wartościami.
- Niewykorzystanie pełnego potencjału sprzedaży.
- Złe wykorzystanie ograniczonych zasobów i potencjału pracowników.
Umów warsztaty strategiczne!
Zostaw swój numer telefonu oraz adres mail. Skontaktujemy się z Tobą, by porozmawiać o tym, co mogą dać Twojej firmie warsztaty strategiczne.
Dlaczego warto zrealizować warsztaty z zewnętrzną firmą?
Współpraca z zewnętrznymi ekspertami pozwala na dokładne wytypowanie obszarów, które wymagają poprawy w celu lepszego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Warsztaty strategiczne to narzędzie, które da wsparcie zarówno przy planowaniu nowych działań, jak i realizacji bieżących projektów. Korzyści z przeprowadzenia warsztatów strategicznych:
Przeprowadzenie z nami warsztatów pozytywnie wpłynie na rozwój Twojej firmy!
Beneficjenci warsztatów strategicznych
- Właściciele firm B2B
- Prezesi
- Członkowie zarządu
- Sukcesorzy firm
- Dyrektorzy marketingu
- Dyrektorzy sprzedaży
Inwestycja
Koszt realizacji warsztatów strategicznych to 7.000 PLN netto.
Działania składają się z:
- Realizacja warsztatów strategicznych do 8h w siedzibie Klienta
- Udział dwóch ekspertów z BUZZcenter
- Personalizacja zakresu warsztatów na podstawie branży i potrzeb Klienta
- Szczegółowy raport wraz z rekomendacjami działań, wytypowanie narzędzi wspierających
- Jeden z dodatkowych pakietów:
1. Analiza WWW – techniczna i UX wraz z rekomendacjami zmian strony.
2. Dwie godziny dodatkowych konsultacji.
3. Analiza planu marketingowego na 2023 wraz z rekomendacjami zmian.
4. Analiza segmentacji klientów wraz z rekomendacjami działań.
5. 1 miesiąc „marketing check” czyli wsparcia analitycznego realizowanych kampanii marketingowych.
Przeczytaj o skutecznych działaniach marketingowych
Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?
Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.
Jak dobry handlowiec może zastąpić działania marketingowe?
Wiele firm nie wyobraża sobie sprzedaży bez marketingu. Inne natomiast skupią się tylko na działaniach handlowych. Jak zachować właściwe proporcje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czy handlowiec to podstawa realizacji sprzedaży?
Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?
Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży.