Dziękujemy za wybór naszych kursów!

Dziękujemy, że wybrałeś/wybrałaś kurs BUZZcenter.
Potwierdzenie wyboru kursu oraz link do logowania znajdują się w mailu, który za moment otrzymasz.
Jeśli wiadomość nie pojawi się w ciągi kilku minut sprawdź proszę folder SPAM. Jeżeli nadal nie otrzymasz linku zadzwoń do nas: +48 515 275 443
W razie problemów prosimy o kontakt: szkolenia@buzzcenter.pl
Sprawdź również inne nasze szkolenia.
Listę szkoleń znajdziesz na
https://buzzcenter.pl/kalendarz-szkolen/
Zapoznaj się z ciekawymi artykułami na temat marketingu
Jak sztuczna inteligencja może wesprzeć biznes – poznaj top 7 rozwiązań
Temat sztucznej inteligencji zajmuje coraz więcej miejsca w przestrzeni biznesowej. Jedni kochają nowe rozwiązana, inni się ich obawiają. A jak sztuczna inteligencja może wesprzeć biznes? Sprawdź.
Budżet marketingowy – 5 powodów, dlaczego tak wiele firm przepala budżet marketingowy?
Budżet marketingowy to określone środki przeznaczone na działania promujące markę. Dlaczego wiec tak wiele firm nie wykorzystuje go efektywnie?
ChatGPT wsparciem dla marketingu?
Ostatnie tygodnie w świecie marketingu to zdecydowanie głośny temat związany z ChatGPT. Jakie są scenariusze przyszłości? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o nowym narzędzi, dzięki czemu podejmiesz decyzję czy jego wdrożenie w Twoim biznesie sprawdzi się.
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.
Plan marketingowy na kolejny rok – jak zrobić to dobrze?
Jesteśmy w bardzo gorącym okresie tzw. Q4, który w wielu firmach jest kluczowym okresem w całym roku. To czas, w którym dopinane są tegoroczne targety sprzedażowe, marketing dba o „wydanie” budżetu do końca, by nie przepadł, zarząd ustala KPI na kolejny rok, a do tego wszystkiego planowanie i budżetowanie. Jak w tym wszystkim nie stracić z oczu głównego celu? Dowiedz się jak zrobić skuteczny plan marketingowy na kolejny rok.
Audyt marketingowy elementy i cena – na czym polega i kiedy go wykonać?
Zrozumienie obecnej sytuacji firmy jest kluczowe, by prowadzić konkretne działania. Audyt marketingowy jest całościową̨ oceną działań marketingowych i komunikacyjnych w Twojej firmie. Sprawdź, kiedy i jak go wykonać! Poznaj elementy audytu marketingowego.
Własne kanały komunikacji – dlaczego są lepsze od płatnych mediów?
Aktywność marketingowa przez lata ewoluowała. Obserwując ją od kilkunastu lat sprawne oko marketera może dostrzec, że rozwój komunikacji nie zawsze szedł w dobrym kierunku. Wydawcy budowali swoje własne kanały komunikacji, a marki leciały do nich przyciągane obietnicą wysokich zasięgów.
Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.