Darmowy webinar

Jak generować leady B2B?
6.07.2022 (środa)
o godzinie 11:00
Czas trwania: 60 minut + sesja Q&A
To spotkanie kierujemy przede wszystkim do:
- Dyrektorów i specjalistów ds. marketingu
- Dyrektorów operacyjnych
- Prezesów i właścicieli firm
- Dyrektorów zarządzających
O czym będzie ten webinar?
Generowanie leadów B2B jest często stawiane jako główne zadanie marketerom w firmach B2B. Jest to jednak bardzo duże wyzwanie, by zrobić to sprawnie i by generowane leady były wartościowe. Tylko jak to robić?
Jest kilka zasad, które warto wdrożyć w projekcie lead generation i o tym właśnie opowiemy podczas tego webinaru.
Webinar poprowadzą
Zamów bezpłatną konsultację
Porozmawiaj z naszym konsultantem o strategii dla Twojej firmy. Dowiedz się jakie korzyści biznesowe i finansowe może przynieść Ci opracowana wdrożona strategia marketingowa.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.

Dowiedz się więcej
Jak dobry handlowiec może zastąpić działania marketingowe?
Wiele firm nie wyobraża sobie sprzedaży bez marketingu. Inne natomiast skupią się tylko na działaniach handlowych. Jak zachować właściwe proporcje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czy handlowiec to podstawa realizacji sprzedaży?
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.
Ile trwa budowanie strategii marketingowej?
Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii?
Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.