Strateg, marketer B2B i założycielka BUZZcenter. Od ponad 15 lat związana marketingiem i sprzedażą w firmach o profilu B2B. Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka strategii dla wielu polskich i zagranicznych marek, a także poradników i artykułów branżowych.
LinkedIn dla jednostek samorządu terytorialnego
- Temat: LinkedIn dla jednostek samorządu terytorialnego
- Data: 5.06.2023, godz. 9:00-13:00
- Miejsce: szkolenie online, platforma ClickMeeting
- Cena: 300 zł brutto

O szkoleniu
Promocja miasta i gminy na LinkedIn może być skutecznym sposobem na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, w tym potencjalnych inwestorów, turystów i mieszkańców. Wymaga to jednak systematycznej pracy i podejścia, które skupia się na interesującej i wartościowej treści oraz zaangażowaniu odbiorców.
Social media dla miast i gmin to w obecnych czasach konieczność, ponieważ media społecznościowe są jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z mieszkańcami i potencjalnymi turystami czy inwestorami. Social media umożliwiają bezpośrednią i szybką komunikację z odbiorcami, a także pozwalają na skuteczne dotarcie do nowych grup docelowych.
Podczas tego szkolenia uczestnicy dowiedziesz się jak skutecznie korzystać z kanału LinkedIn, by jeszcze lepiej promować miasta i gminy.
Korzyści dla uczestników
Program szkolenia
- Poznaj ekosystem LinkedIn
- Statystyki użytkowników w Polsce, kim są Twoi potencjalni odbiorcy?
- Profil osobisty na LinkedIn
- Sprawdź jaki masz Social Selling Index
- Jak zbudować zasięgi na profile osobistym?
- Budowa sieci kontaktów.
- Jak utworzyć i zoptymalizować stronę firmową dla miasta i gminy?
- Jak angażować odbiorców?
- Budowa wartościowych treści – narzędzia i sprawdzone techniki.
- Planowanie publikacji na LinkedIn
- Konto reklamowe
- Analiza wyników – jak sprawdzić, czy to działa?
- Q&A
Dlaczego warto szkolić się z nami?
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma
- Maksymalnie praktyczne szkolenie warsztatowe 4 x 4h
- Ćwiczenia i zadania do wykonania po szkoleniu
- Szkolenie w formule online na platformie ClickMeeting
- Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- Sesja Q&A
- Sesje follow-up z trenerami po szkoleniu, podczas których możesz zadać pytania
- Certyfikat
Szkolenie prowadzi
Kamila Kierzek-Mechło
Interesuje Cię to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się z nami w celu poznania dedykowanej propozycji.
Kamila Kierzek-Mechło
kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
tel. 533 980 420
Dlaczego badania marketingowe są ważne w procesie prowadzenie i rozwoju firmy?
Badania marketingowe w biznesie – badania CAWI
Rozwój biznesu wymaga od przedsiębiorców bardzo dobrej znajomości rynku, produktów, ale przede wszystkim znajomości potrzeb klienta. To on jest kluczowy w całym procesie sprzedaży, a idealne prowadzenie firmy polega zbudowaniu oferty tak, by odpowiadała ona na oczekiwania Klientów. Badania marketingowe w biznesie są jednym z najlepszym sposobów, by to osiągnąć.
Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?
Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.
Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej
Analiza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, otoczenia, marki, własnych działań, klienta. To niewątpliwie kluczowe elementy, ale to nie od tej części należy pracować nad strategią.
Badania marketingowe w procesie budowania strategii
Badania marketingowe to proces, podczas którego gromadzimy obiektywne i wartościowe informacje, a następnie przetwarzamy je po to, by uzyskać całościowe spojrzenie na biznes, ocenić szanse na sukces prowadzonego przedsiębiorstwa oraz dowiedzieć się jak myśli i czego oczekuje nasz Klient. Na czym polegają badania marketingowe w procesie strategii? Przeczytaj!