Szkolenie sprzedażowe w oparciu o Style Zachowania DISC

  • Temat: Sprzedawaj tak, jak klienci chcą kupować. Szkolenie sprzedażowe w oparciu o Style Zachowania DISC.
  • Data i miejsce: 13-14.04.2023, Warszawa centum
  • Cena: 3850 PLN netto + VAT

    ⏰ Rabat:
    za zgłoszenie do 28.02.2023 -10% z hasłem EARLY BIRD 10
    ♟️ Zgłaszając 2 lub więcej osoby z jednej firmy – rabat 150 zł netto/osoba!
8131Style Zachowania DISC.

O szkoleniu

Analiza Indywidualna Extended DISC dostarcza informacji o preferowanych sposobach zachowania respondenta, tak zwanych stylach zachowań, co pozwala lepiej rozumieć sposoby własnego działania i podejmować lepsze decyzje. System opracowany przez Extended DISC potrafi w prosty i skuteczny sposób rozpoznawać nasilenie różnych stylów zachowań u osób badanych. Respondenci otrzymują informacje na temat :

  • Swojego stylu komunikacji
  • Mocnych stron oraz potencjału do rozwoju
  • Motywatorów jak i demotywatorów w pracy
  • Obszarów do rozwoju w zakresie sprzedaży i obsługi klienta

Korzyści dla uczestników

  • Nauczysz się lepiej porozumiewać się z klientami i ze współpracownikami;
  • Zwiększysz swoją samoświadomość i zrozumiesz dlaczego z niektórymi klientami idzie gładko a z innymi „jak po grudzie”;
  • Zobaczysz jak jeszcze efektywniej budować relacje z klientami, a co za tym idzie realizować swoje cele sprzedażowe;
  • Będziesz potrafił rozpoznać prawdziwe potrzeby klientów jak i ich motywacje zakupowe.
  • Dowiesz się jak lepiej reagować na odmowy, obiekcje i „zasłony dymne” ze strony klientów.
  • Dopasujesz swój proces sprzedażowy do procesu zakupowego klientów.
  • Dowiesz się jak mieć proces sprzedażowy i zakupowy klienta pod większa kontrolą.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

  • Maksymalnie praktyczne szkolenie warsztatowe 16h
  • Badanie Extended DISC + sesja analizująca raport dla 1 osoby
  • Materiały szkoleniowe
  • Follow-up trenera po szkoleniu
  • Możliwość zamówienia dodatkowych konsultacji indywidualnych
  • Certyfikat

Badanie Extended DISC

Program szkolenia

Kto powinien uczestniczyć w tym szkoleniu?

  1. Ten typ tak ma! – czym charakteryzują się poszczególne style zachowania.
  2. Zachowania naturalne i adaptowane – czy zawsze zachowujemy się tak samo?
  3. Plusy i minusy każdego ze Stylu zachowania;
  4. Jak komunikować się z każdym ze Stylów aby było szybciej i efektywniej.
  5. Przygotowanie i podejście – jak nawiązać partnerską relację z klientem .
  6. Wywiad – jak rozpoznać potrzeby, bolączki i wyzwania klientów.
  7. Prezentacja – w jaki sposób mówić o swoich usługach i dać wartość klientowi.
  8. Negocjacje – jak poradzić sobie z „zasłonami dymnymi”, wątpliwościami i obiekcjami
  9. Finalizacja sprzedaży – ustalanie i kontraktowanie kolejnych kroków we współpracy.
  10. Analiza każdego etapu procesu sprzedaży przez pryzmat Stylów Zachowania klientów. 
  • Dyrektorzy sprzedaży
  • Dyrektorzy marketingu
  • Dyrektorzy HR
  • Właściciele firm
  • Członkowie zarządu

Szkolenie poprowadzi

Ewa Migo

Ewa Migo

Certyfikowana trenerka biznesu, kobieta sprzedaży, coach i mentor.

Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach. Swoją drogę zawodową zaczynała w branży doradztwa finansowego, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. Pracowała jako Senior Konsultant i Trener sprzedaży w Sandler Training Polska, gdzie prowadziła projekty doradczo — szkoleniowe dla zespołów sprzedaży w wielu branżach.

W latach 2016-2022 aktywnie związana z BNI (Business Network International) jako mentor oraz koordynator trenerów. Wprowadziła na rynek polski międzynarodową firmę szkoleniową Integrity Solutions Poland. Od 2020 była odpowiedzialna za rozwój na rynku polskim międzynarodowej firmy szkoleniowej Integrity Solutions Poland. Od 2022 trener Maxwell Leadership Certified Team.

Obecnie prowadzi szkolenia z komunikacji i sprzedaży w oparciu o Style Zachowania Extended DISC oraz jest odpowiedzialna za rozwój pracowników firmy Michael Page jako HR Business Partner and Talent Development, gdzie buduje i wdraża programy rozwojowo-szkoleniowe.

https://www.linkedin.com/in/ewa-migo-58961083

 

Kamila Kierzek

Interesuje Cię dedykowany program dla Twojej firmy?

Kamila Kierzek-Mechło

kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
tel. 533 980 420

Dlaczego badania marketingowe są ważne w procesie prowadzenie i rozwoju firmy?

  • Badania marketingowe w biznesie

    Badania marketingowe w biznesie – badania CAWI

    Rozwój biznesu wymaga od przedsiębiorców bardzo dobrej znajomości rynku, produktów, ale przede wszystkim znajomości potrzeb klienta. To on jest kluczowy w całym procesie sprzedaży, a idealne prowadzenie firmy polega zbudowaniu oferty tak, by odpowiadała ona na oczekiwania Klientów. Badania marketingowe w biznesie są jednym z najlepszym sposobów, by to osiągnąć.

    Czytaj dalej
  • działania marketingowe

    Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?

    Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.

    Czytaj dalej
  • Analiza makroekonomicznaav

    Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej

    Analiza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, otoczenia, marki, własnych działań, klienta. To niewątpliwie kluczowe elementy, ale to nie od tej części należy pracować nad strategią.

    Czytaj dalej
  • Badania marketingowe

    Badania marketingowe w procesie budowania strategii

    Badania marketingowe to proces, podczas którego gromadzimy obiektywne i wartościowe informacje, a następnie przetwarzamy je po to, by uzyskać całościowe spojrzenie na biznes, ocenić szanse na sukces prowadzonego przedsiębiorstwa oraz dowiedzieć się jak myśli i czego oczekuje nasz Klient. Na czym polegają badania marketingowe w procesie strategii? Przeczytaj!

    Czytaj dalej