Marketingowe wsparcie sprzedaży
Marketingowe wsparcie sprzedaży
Jak budować marketing, który daje realne wsparcie w pozyskiwaniu Klientów?

Jak sprzedawać więcej dzięki działaniom marketingowym?
Prowadzenie skutecznego marketingu B2B nie jest proste. dotychczas marketing utożsamiany był z wydawaniem, a nie z zarabianiem. Przez ostatnie lata intensywnych kampanii komunikacyjnych rynek zapomniał, że głównym celem marketingu jest sprzedaż. A to duży błąd.
Biorąc udział w tym szkoleniu dowiesz się jak budować marketing, który wspiera sprzedaż w Twoim biznesie.
Dołącz do szkolenia „Marketingowe wsparcie sprzedaży”
- Cena szkolenia: TBD
- Dostęp dla 1 osoby do szkolenia online
- Materiały szkoleniowe przed spotkaniem
- Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
- Imienny certyfikat BUZZcenter
- Sesja Q&A
- Możliwość komunikacji z prowadzącymi

Poznaj agendę tego szkolenia
Zrozumieć marketing i sprzedaż
- Dlaczego marketing i sprzedaż się nie lubią?
- Błędy marketerów
- Błędy handlowców
- Wspólne planowanie celów
- Analiza sprzedaży
Strategia marketingowa – podstawy działań
- Czy strategia marketingowa obejmuje swoim zakresem jedynie marketing?
- Otoczenie biznesowe firmy
- Definiowanie strategii marketingowej
- Czym strategia jest, a czym nie jest?
- Audyt marketingowy
Klient w centrum uwagi marketera
- Jak najlepiej poznać klientów?
- Określenie grupy docelowej
- Sposoby na zrozumienie klienta: ankiety, badania marketingowe, analizy, warsztaty
- Jak zbudować personę i dotrzeć do reprezentantów TG
- Insighy
Fundamenty marketingowe
- Układanie lejków marketingowych
- Strona WWW jako podstawa
planowanie architektury strony
jak zbudować sprawnie stronę WWW
jaki system jest najlepszy do budowania stron WWW - Identyfikacja wizualna firmy
- Dobra oferta czyli jaka?
Akcje marketingowe, które mogą pomóc
- Pozyskiwanie leadów w ramach ustalonych lejków
- Działania SEO
- Social Media
- Kanał na YouTube vs Podcast
- Konkursy, promocje
- Loterie
- Gadżety
- Eventy
Skuteczne taktyki marketingowe
- Jak wybrać właściwe media i narzędzia do komunikacji?
- W jaki sposób budować wartościowy content marketing?
- C2A – kiedy przynosi korzyść, a kiedy szkodzi?
- Jak analizować działania marketingowe, by pokazać realne wsparcie dla sprzedaży
Do kogo kierujemy to szkolenie?
- Do marketerów, którym zależy na poukładaniu współpracy pomiędzy marketingiem i sprzedażą
- Do handlowców, którym zależy na poukładaniu współpracy pomiędzy marketingiem i sprzedażą
- Do właścicieli i zarządów firm, którym zależy na sprawnych działaniach
- Do marketerów i handlowców, którzy chcą pozyskiwać leady marketingowe
- Do managerów marketingu
Dołącz do szkolenia „Marketingowe wsparcie sprzedaży”
- Cena szkolenia: TBD
- Dostęp dla 1 osoby do szkolenia online
- Materiały szkoleniowe przed spotkaniem
- Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
- Imienny certyfikat BUZZcenter
- Sesja Q&A
- Możliwość komunikacji z prowadzącymi

Regulamin szkolenia dostępny jest na stronie https://buzzcenter.pl/regulamin-szkolenia/
Poczytaj na naszym blogu o marketingu i sprzedaży
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.
Jak dobry handlowiec może zastąpić działania marketingowe?
Wiele firm nie wyobraża sobie sprzedaży bez marketingu. Inne natomiast skupią się tylko na działaniach handlowych. Jak zachować właściwe proporcje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czy handlowiec to podstawa realizacji sprzedaży?
Strategia marketingowa wczasach VUCA – czy nadal ma sens?
Żyjemy w czasach pełnych zmian i w zasadzie tylko to jest pewne. Otoczenie firmy się zmienia, zmienia się też nasz klient. Co więcej, żyjemy szybciej, chodzimy szybciej, mówimy i myślimy szybciej. Jak w takim otoczeniu Twój biznes może działać optymalnie?
Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.