Praktyczne szkolenie warsztatowe
- Temat: Storytelling dla firm – jak budować marki osobiste w firmie.
- Data i miejsce: 17.04.2023, szkolenie online
- Cena: 1350 PLN netto + VAT
⏰ Rabat: za zgłoszenie do 28.02.2023 -10% z hasłem EARLY BIRD 10
♟️ Zgłaszając 2 lub więcej osoby z jednej firmy – rabat 100 zł netto/osoba!

O szkoleniu
Język to też mięsień… wystarczy go ćwiczyć, zarówno ten mówiony jak i pisany.
Podczas szkolenia warsztatowego uczestnicy dowiedzą się jak w prosty sposób zostać mistrzem lub mistrzynią słowa mówionego oraz pisanego.
Już teraz opowieść jest najbardziej naturalną formą komunikacji między ludźmi, dlatego kompetencje w tym obszarze są istotne w nowoczesnym świecie biznesu. Do tego warto także dowiedzieć się jak pisać, by chcieli nas czytać i „shareować”.
Storytelling – kluczowe korzyści
- Poznasz narzędzie przyszłości – czyli umiejętność opowiadania historii, które sprzedają, zjednują oraz przekonują ludzi.
- Sprawdzisz na najlepszych przykładach, że budowanie marki to proces złożony i trudny, a nie wystarczą już wygenerowane leady czy opieranie komunikacji z odbiorcami na „doświadczeniu” oraz „jakości” firmy.
- Otrzymasz narzędzia i warsztat, który pozwala wznieść komunikację z potencjalnymi klientami i odbiorcami na zupełnie inny poziom.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:
- Maksymalnie praktyczne szkolenie warsztatowe 8h
- Materiały szkoleniowe
- Konsultacje z trenerem
- Certyfikat
Program szkolenia
Kto powinien uczestniczyć w tym szkoleniu?
- Budowa mapy opowieści.
- Jak ciekawie opowiadać o liczbach, danych, współpracy z klientem?
- Jakim bohaterem jest Twoja marka, marka dla której pracujesz? Opracowanie karty postaci.
- Motyw opowieści – jak skutecznie dobrać motyw do oczekiwań odbiorcy.
- Storydoing – czym się różni od storytellingu?
- TikTok, LinkedIn, a może IG? Jak dopasować narrację i opowieść do poszczególnych kanałów SM.
- Dyrektorzy marketingu
- Specjaliści ds. marketingu
- Dyrektorzy sprzedaży
- Specjaliści ds. sprzedaży
- Pracownicy działu HR
- Osoby odpowiedzialne za Employer Brandingiem
Szkolenie poprowadzi
Tomasz Bill
Działa pod szyldem swojej marki osobistej jako copywriter przyszłości oraz orędownik storytellingu jako najefektywniejszego narzędzia do budowania marek. Wspiera kolejne pokolenia w świadomym rozwoju i pracy nad kompetencjami miękkimi. Z wykształcenia jest lingwistą oraz filozofem. Właściciel marki thebill. ozraz założyciel agencji językowej Alfa Lingua, w której miłość do języków obcych, edukacji oraz pobudzanie kreatywności łączą się w jednym miejscu.
https://www.linkedin.com/in/tomaszbill
Interesuje Cię dedykowany program dla Twojej firmy?
Kamila Kierzek-Mechło
kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
tel. 533 980 420
Dlaczego badania marketingowe są ważne w procesie prowadzenie i rozwoju firmy?
Badania marketingowe w biznesie – badania CAWI
Rozwój biznesu wymaga od przedsiębiorców bardzo dobrej znajomości rynku, produktów, ale przede wszystkim znajomości potrzeb klienta. To on jest kluczowy w całym procesie sprzedaży, a idealne prowadzenie firmy polega zbudowaniu oferty tak, by odpowiadała ona na oczekiwania Klientów. Badania marketingowe w biznesie są jednym z najlepszym sposobów, by to osiągnąć.
Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?
Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.
Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej
Analiza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, otoczenia, marki, własnych działań, klienta. To niewątpliwie kluczowe elementy, ale to nie od tej części należy pracować nad strategią.
Badania marketingowe w procesie budowania strategii
Badania marketingowe to proces, podczas którego gromadzimy obiektywne i wartościowe informacje, a następnie przetwarzamy je po to, by uzyskać całościowe spojrzenie na biznes, ocenić szanse na sukces prowadzonego przedsiębiorstwa oraz dowiedzieć się jak myśli i czego oczekuje nasz Klient. Na czym polegają badania marketingowe w procesie strategii? Przeczytaj!