Praktyczne szkolenie warsztatowe

  • Temat: Storytelling dla firm – jak budować marki osobiste w firmie.
  • Data i miejsce: 17.04.2023, szkolenie online
  • Cena: 1350 PLN netto + VAT

    ⏰ Rabat:
    za zgłoszenie do 28.02.2023 -10% z hasłem EARLY BIRD 10
    ♟️ Zgłaszając 2 lub więcej osoby z jednej firmy – rabat 100 zł netto/osoba!
8126

O szkoleniu

Język to też mięsień… wystarczy go ćwiczyć, zarówno ten mówiony jak i pisany.

Podczas szkolenia warsztatowego uczestnicy dowiedzą się  jak w prosty sposób zostać mistrzem lub mistrzynią słowa mówionego oraz pisanego.

Już teraz opowieść jest najbardziej naturalną formą komunikacji między ludźmi, dlatego kompetencje w tym obszarze są istotne w nowoczesnym świecie biznesu. Do tego warto także dowiedzieć się jak pisać, by chcieli nas czytać i „shareować”.

Szkolenie „Storytelling dla firm – jak budować marki osobiste w firmie” to zupełnie inne doświadczenie. To połączenie stand-upu i najbardziej wartościowego warsztatu w biznesie. Poznasz sztukę storytellingu, która odmieni Twoją markę.
Szkolenie ze storytellingu to inwestycja w siebie i przy tym w rozwój firmy – lepsze opowieści, to wyższa sprzedaż, trwalsze relacje z klientami.

Storytelling – kluczowe korzyści

  • Poznasz narzędzie przyszłości – czyli umiejętność opowiadania historii, które sprzedają, zjednują oraz przekonują ludzi.
  • Sprawdzisz na najlepszych przykładach, że budowanie marki to proces złożony i trudny, a nie wystarczą już wygenerowane leady czy opieranie komunikacji z odbiorcami na „doświadczeniu” oraz „jakości” firmy.
  • Otrzymasz narzędzia i warsztat, który pozwala wznieść komunikację z potencjalnymi klientami i odbiorcami na zupełnie inny poziom.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

  • Maksymalnie praktyczne szkolenie warsztatowe 8h
  • Materiały szkoleniowe
  • Konsultacje z trenerem
  • Certyfikat

storytelling

Program szkolenia

Kto powinien uczestniczyć w tym szkoleniu?

  1. Budowa mapy opowieści.
  2. Jak ciekawie opowiadać o liczbach, danych, współpracy z klientem?
  3. Jakim bohaterem jest Twoja marka, marka dla której pracujesz? Opracowanie karty postaci.
  4. Motyw opowieści – jak skutecznie dobrać motyw do oczekiwań odbiorcy.
  5. Storydoing – czym się różni od storytellingu?
  6. TikTok, LinkedIn, a może IG? Jak dopasować narrację i opowieść do poszczególnych kanałów SM.
  • Dyrektorzy marketingu
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Dyrektorzy sprzedaży
  • Specjaliści ds. sprzedaży
  • Pracownicy działu HR
  • Osoby odpowiedzialne za Employer Brandingiem

Szkolenie poprowadzi

Tomasz Bill

Działa pod szyldem swojej marki osobistej jako copywriter przyszłości oraz orędownik storytellingu jako najefektywniejszego narzędzia do budowania marek. Wspiera kolejne pokolenia w świadomym rozwoju i pracy nad kompetencjami miękkimi. Z wykształcenia jest lingwistą oraz filozofem. Właściciel marki thebill. ozraz założyciel agencji językowej Alfa Lingua, w której miłość do języków obcych, edukacji oraz pobudzanie kreatywności łączą się w jednym miejscu.

https://www.linkedin.com/in/tomaszbill 

 

Kamila Kierzek

Interesuje Cię dedykowany program dla Twojej firmy?

Kamila Kierzek-Mechło

kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
tel. 533 980 420

Dlaczego badania marketingowe są ważne w procesie prowadzenie i rozwoju firmy?

  • Badania marketingowe w biznesie

    Badania marketingowe w biznesie – badania CAWI

    Rozwój biznesu wymaga od przedsiębiorców bardzo dobrej znajomości rynku, produktów, ale przede wszystkim znajomości potrzeb klienta. To on jest kluczowy w całym procesie sprzedaży, a idealne prowadzenie firmy polega zbudowaniu oferty tak, by odpowiadała ona na oczekiwania Klientów. Badania marketingowe w biznesie są jednym z najlepszym sposobów, by to osiągnąć.

    Czytaj dalej
  • działania marketingowe

    Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?

    Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.

    Czytaj dalej
  • Analiza makroekonomicznaav

    Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej

    Analiza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, otoczenia, marki, własnych działań, klienta. To niewątpliwie kluczowe elementy, ale to nie od tej części należy pracować nad strategią.

    Czytaj dalej
  • Badania marketingowe

    Badania marketingowe w procesie budowania strategii

    Badania marketingowe to proces, podczas którego gromadzimy obiektywne i wartościowe informacje, a następnie przetwarzamy je po to, by uzyskać całościowe spojrzenie na biznes, ocenić szanse na sukces prowadzonego przedsiębiorstwa oraz dowiedzieć się jak myśli i czego oczekuje nasz Klient. Na czym polegają badania marketingowe w procesie strategii? Przeczytaj!

    Czytaj dalej