Prowadzenie mediów społecznościowych
Zadbaj o wizerunek swojej firmy i oddaj w nasze ręce prowadzenie mediów społecznościowych. Zobacz co możemy Ci zaoferować!
![digital marketing 3](https://buzzcenter.pl/wp-content/uploads/2019/07/buzzcenter-digital-marketing-2.jpg)
Czy Twoja marka jest na Facebook lub LinkedIn?
Jeśli tak, czy Twoje Social Media są zaplanowane, prowadzone na bieżąco, mają komunikat dostosowany do potencjalnych Klientów i osiągają zamierzony efekt?
Z Social Mediów aktywnie korzysta już prawie połowa społeczeństwa – aż 47%.
90% ankietowanych konsumentów regularnie wykorzystuje media społecznościowe do kontaktu z marką, a 34,5% z nich przyznaje, że preferuje je bardziej niż telefon czy e-mail
Nie jest sztuką założenie kont w mediach społecznościowych i wrzucanie przypadkowych komunikatów. Wyzwaniem dla współczesnych marek jest to, by ich konta regularnie komunikowały się z użytkownikami, budowały dobre relacje z odbiorcami i przekazywały ciekawe treści.
Obecnie przeciętny użytkownik spędza co najmniej 2 godziny w Social Mediach (Hootsuite), a wielu z nich przed dokonaniem zakupu sprawdza markę, opinie o niej i komentarze pod publikacjami, właśnie w mediach społecznościowych.
Ze statystyk publikowanych mi.in. na Hootsuite wynika, że aż 92% użytkowników internetu poleca znajomym markę znaną właśnie z Social Mediów. Oznacza to, że są one kolejnym, jak nie najważniejszym punktem styku marki z odbiorcą.
Media społecznościowe są kanałem wykorzystywanym przez 16. coraz więcej marek i nie wygląda na to, by ten trend miał ulec zmianie.
Kanały Social Media są skutecznym narzędziem, które wspiera promocję, budowanie relacji z odbiorcami i kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Dają one gwarancję bezpośredniego kontaktu z Klientem.
Kluczowe jest, by je odpowiednio wybrać, zaplanować i prowadzić.
Oferujemy między innymi:
- planowanie działań w Social Mediach,
- prowadzenie mediów społecznościowych: LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube,
- prowadzenie działań reklamowych w mediach społecznościowych,
- projektowanie grafik dedykowanych do komunikacji w Social Mediach,
- przygotowanie treści dostosowanych do różnych kanałów i odbiorców,
- doradztwo w obszarze wyboru właściwych kanałów Social Media.
Potrzebujesz wsparcia w obszarze Social Media w biznesie?
Porozmawiaj z naszym konsultantem ds. social media.
Archetypy marki – kim jest marka i jak ją określić?
Archetypy marki są pewnym wzorcem i mówi o charakterze i głównych wartościach marki. Prezentują wzorce zachowań ludzkich, które odzwierciedlają style bycia. Archetypy wywodzą się z psychologii, ale w ostatnich latach zyskały na popularności w branding i zarządzaniu marką. Dowiedz się jaki jest archetyp Twojej marki.
Wymiary grafik do Social Media w 2021 roku.
Hasło „aktualne wymiary grafik na social media” to jedno z częściej wyszukiwanych haseł w Google. Podobnie na grupach tematycznych np. na Facebooku. Warto co jakiś czas sprawdzać zmiany, by zawsze dbać o swój wizerunek w Social Mediach. Specjalnie dla Was publikujemy rekomendowane wymiary.
Prowadzenie Social Mediów w firmie? Dowiedz się dlaczego warto.
Social Media są obecnie jednym z najszybciej i najbardziej dynamicznie rozwijającym się kanałem marketingu online. Szybkość, bezpośredni kontakt oraz dotarcie do właściwych osób to tylko kilka z przykładowych argumentów, dlaczego prowadzenie social mediów jest wartościowe dla firm? Dowiedz się jakie są inne argumenty przemawiające na korzyść oraz jak zacząć.
9 podpowiedzi jak powiększyć liczbę obserwujących stronę firmową LinkedIn.
Wielu trenerów i szkoleniowców z obszarów LinkedIn bardzo mocno promuje profile osobiste, zapominając o mocy konta firmowego. Tym czasem, zmiany w indeksowaniu treści przez Google, mają ogromny wpływ na to, że użytkownik szukając Twoją firmie w wyszukiwarce trafia szybko na profil firmowy LinkedIn.