Prowadzenie mediów społecznościowych
Zadbaj o wizerunek swojej firmy i oddaj w nasze ręce prowadzenie mediów społecznościowych. Zobacz co możemy Ci zaoferować!

Czy Twoja marka jest na Facebook lub LinkedIn?
Jeśli tak, czy Twoje Social Media są zaplanowane, prowadzone na bieżąco, mają komunikat dostosowany do potencjalnych Klientów i osiągają zamierzony efekt?
Z Social Mediów aktywnie korzysta już prawie połowa społeczeństwa – aż 47%.
90% ankietowanych konsumentów regularnie wykorzystuje media społecznościowe do kontaktu z marką, a 34,5% z nich przyznaje, że preferuje je bardziej niż telefon czy e-mail
Nie jest sztuką założenie kont w mediach społecznościowych i wrzucanie przypadkowych komunikatów. Wyzwaniem dla współczesnych marek jest to, by ich konta regularnie komunikowały się z użytkownikami, budowały dobre relacje z odbiorcami i przekazywały ciekawe treści.
Obecnie przeciętny użytkownik spędza co najmniej 2 godziny w Social Mediach (Hootsuite), a wielu z nich przed dokonaniem zakupu sprawdza markę, opinie o niej i komentarze pod publikacjami, właśnie w mediach społecznościowych.
Ze statystyk publikowanych mi.in. na Hootsuite wynika, że aż 92% użytkowników internetu poleca znajomym markę znaną właśnie z Social Mediów. Oznacza to, że są one kolejnym, jak nie najważniejszym punktem styku marki z odbiorcą.
Media społecznościowe są kanałem wykorzystywanym przez 16. coraz więcej marek i nie wygląda na to, by ten trend miał ulec zmianie.
Kanały Social Media są skutecznym narzędziem, które wspiera promocję, budowanie relacji z odbiorcami i kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Dają one gwarancję bezpośredniego kontaktu z Klientem.
Kluczowe jest, by je odpowiednio wybrać, zaplanować i prowadzić.
Oferujemy między innymi:
- planowanie działań w Social Mediach,
- prowadzenie mediów społecznościowych: LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube,
- prowadzenie działań reklamowych w mediach społecznościowych,
- projektowanie grafik dedykowanych do komunikacji w Social Mediach,
- przygotowanie treści dostosowanych do różnych kanałów i odbiorców,
- doradztwo w obszarze wyboru właściwych kanałów Social Media.
Potrzebujesz wsparcia w obszarze Social Media w biznesie?
Porozmawiaj z naszym konsultantem ds. social media.
Archetypy marki – kim jest marka i jak ją określić?
Archetypy marki są pewnym wzorcem i mówi o charakterze i głównych wartościach marki. Prezentują wzorce zachowań ludzkich, które odzwierciedlają style bycia. Archetypy wywodzą się z psychologii, ale w ostatnich latach zyskały na popularności w branding i zarządzaniu marką. Dowiedz się jaki jest archetyp Twojej marki.
Wymiary grafik do Social Media w 2021 roku.
Hasło „aktualne wymiary grafik na social media” to jedno z częściej wyszukiwanych haseł w Google. Podobnie na grupach tematycznych np. na Facebooku. Warto co jakiś czas sprawdzać zmiany, by zawsze dbać o swój wizerunek w Social Mediach. Specjalnie dla Was publikujemy rekomendowane wymiary.
Prowadzenie Social Mediów w firmie? Dowiedz się dlaczego warto.
Social Media są obecnie jednym z najszybciej i najbardziej dynamicznie rozwijającym się kanałem marketingu online. Szybkość, bezpośredni kontakt oraz dotarcie do właściwych osób to tylko kilka z przykładowych argumentów, dlaczego prowadzenie social mediów jest wartościowe dla firm? Dowiedz się jakie są inne argumenty przemawiające na korzyść oraz jak zacząć.
9 podpowiedzi jak powiększyć liczbę obserwujących stronę firmową LinkedIn.
Wielu trenerów i szkoleniowców z obszarów LinkedIn bardzo mocno promuje profile osobiste, zapominając o mocy konta firmowego. Tym czasem, zmiany w indeksowaniu treści przez Google, mają ogromny wpływ na to, że użytkownik szukając Twoją firmie w wyszukiwarce trafia szybko na profil firmowy LinkedIn.