Zaplanuj skuteczne działania dla Twojej firmy

7087warsztaty strategiczne

Postaw na właściwe decyzje biznesowe i zacznij zmiany od warsztatów strategicznych.

Dlaczego warto zrealizować warsztaty strategiczne?

Warsztaty strategiczne to bardzo dobre narzędzie, które pozwala poznać firmę przed rozpoczęciem współpracy nad strategią rozwoju biznesu lub strategią rozwoju, marketingu czy sprzedaży. Są one pierwszym krokiem, który daje bardzo dużo istotnych informacji i pozwala na świadome działania.

Czas permanentnych zmian wymaga od organizacji zwinności i umiejętności dopasowywania działań do oczekiwań rynku. Podstawą takiej wiedzy jest
poznanie własnej firmy wspólnie z zewnętrznym wsparciem. Dzięki temu można dowiedzieć się o problemach, bolączkach, „wąskich gardłach” w procesach, skuteczności procesów, otoczeniu rynkowym, konkurencji, realności zakładanych celów, poziomie ich realizacji i przez wszystkim oczekiwaniach i potrzebach Klientów. Brak tej wiedzy powoduje straty finansowe wynikające z nietrafionych działań, mniejszą liczbę klientów i konieczność angażowania większej liczby pracowników przez dłuższy czas.

Nietrafione decyzje biznesowe pociągają za sobą wiele konsekwencji jak:

  • zły dobór grupy docelowej
  • działanie do Klientów poprzez niedopasowane kanały komunikacji
  • używanie niedopasowanego języka i wartości do potrzeb sprzedażowych
  • przepalane budżetów na pozyskanie Klientów
  • zła alokacja środków i zasobów firmy
  • krótkowzroczność organizacji
  • niewykorzystanie szans biznesowych

Korzyści płynące z realizacji warsztatów strategicznych

  • Rozmowa z osobami z zewnątrz pozwoli na zwrócenie uwagę na kluczowe aspekty, o których często firmy nie myślą na co dzień.
    Otwartość na zmiany to w obecnych czasach jedna z kluczowych kompetencji liderów. W czasach permanentnych zmian
    łatwo o tym zapomnieć i działać na podstawie schematów, od których ciężko jest odejść wyłącznie własnym sumptem.
  • Kluczem do sukcesu firm jest umiejętność zadawania właściwych pytań biznesowych. Współpraca z zewnętrznymi ekspertami, którzy znają wiele branż, pomaga w otwarciu się na inne pytania niż dotychczas. Nasi eksperci skutecznie dopytują o szczegóły biznesowe i komunikacyjne.
    Wiedzą, jakie pytania zadać, by dostać merytoryczne informacje pozwalające na poprawę sprawności operacyjnej.
  • Poznaj swoją organizację z innego punktu widzenia. Wprowadzenie konsultanta do Twojej organizacji pozwala na patrzenie na bieżące działania
    i problemy z innej perspektywy. Już na etapie warsztatów widzimy, że uczestnicy otwierają się na nowe pomysły i chętniej angażują w nowe projekty.
  • Benchmark z rynku to kolejny atut spotkania z ekspertem z zewnątrz. Dzięki wiedzy przekazanej przez nasz zespół dowiesz, jak działa rynek i porozmawiasz
    o najnowszych trendach. To zainspiruje i pozwala na określenie mierzalnych celów, które firma powinna realizować, żeby uzyskać przewagę konkurencyjną!
  • Po warsztatach przygotujemy bardzo szczegółowy raport. Zawiera on podsumowanie oraz wstępne rekomendacje dalszych działań. Część z nich jest podpowiedzią zmian, które można wprowadzić w firmie samodzielnie. To pozwoli na poprawę skuteczności i rozwój firmy bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów!

Kto powinien wziąć udział w warsztatach strategicznych?

Warsztaty strategiczne prowadzimy w stacjonarnie. Spotkanie trwa 6-8 godzin, przed spotkaniem przekazujemy szczegółowy plan warsztatów oraz listę materiałów do przygotowania. Po warsztatach przesyłamy szczegółowe podsumowanie oraz rekomendacje harmonogramu dalszych prac.

Zachęcamy, by zespół po stronie Klienta składał się co najmniej z reprezentantów następujących działów:

  • Zarząd i właściciele firmy
  • Dział sprzedaży
  • Dział marketingu
  • Zespół obsługi klienta

Podczas spotkania poruszamy m.in. następujące tematy:

  • Strategia biznesowa firmy;
  • Bolączki firmy;
  • Wizja, gdzie firma chciałaby być za 1-2-3 lata;
  • Dotychczas realizowane działania marketingowe;
  • Klient i jak firma go pozyskuje;
  • Ofertowanie;
  • Wewnętrzne procesy w firmie.

Warsztaty strategiczne – jaki jest koszt?

Koszty realizacji warsztatów strategicznych to 7.000 PLN netto. Dzięki realizacji warsztatów możesz skutecznie przygotować się na nadchodzące zmiany i opracować plan działania. W ramach naszego wynagrodzenia jest:

  • Realizacja warsztatów strategicznych do 8h
  • Udział min. 2 ekspertów z BUZZcenter
  • Warsztaty prowadzone w formie spotkania w siedzibie Klienta
  • Personalizacja zakresu warsztatów na podstawie branży i potrzeb Klienta
  • Szczegółowy raport wraz z rekomendacjami działań, wytypowanie narzędzi wspierających
  • Jeden z dodatkowych pakietów

W ramach dodatkowego wsparcia Klient może wybrać jedną z następujących opcji w cenie

  • Analiza WWW – techniczna i UX wraz z rekomendacjami zmian strony
  • 2h dodatkowych konsultacji
  • Analiza planu marketingowego na 2023 wraz z rekomendacjami zmian
  • Analiza segmentacji klientów wraz z rekomendacjami działań
  • 1 miesiąc „marketing check” czyli wsparcia analitycznego realizowanych kampanii marketingowych

Zamów warsztaty strategiczne dla Twojej firmy!

 

Przeczytaj o skutecznych strategiach dla firm

  • strategia marketingowa

    Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?

    Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży. 

    Czytaj dalej
  • Analiza makroekonomicznaav

    Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej

    Analiza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, otoczenia, marki, własnych działań, klienta. To niewątpliwie kluczowe elementy, ale to nie od tej części należy pracować nad strategią.

    Czytaj dalej
  • Archetyp marki

    Archetypy marki – kim jest marka i jak ją określić?

    Archetypy marki są pewnym wzorcem i mówi o charakterze i głównych wartościach marki.  Prezentują wzorce zachowań ludzkich, które odzwierciedlają style bycia. Archetypy wywodzą się z psychologii, ale w ostatnich latach zyskały na popularności w branding i zarządzaniu marką. Dowiedz się jaki jest archetyp Twojej marki.

    Czytaj dalej
  • Badania marketingowe

    Badania marketingowe w procesie budowania strategii

    Badania marketingowe to proces, podczas którego gromadzimy obiektywne i wartościowe informacje, a następnie przetwarzamy je po to, by uzyskać całościowe spojrzenie na biznes, ocenić szanse na sukces prowadzonego przedsiębiorstwa oraz dowiedzieć się jak myśli i czego oczekuje nasz Klient. Na czym polegają badania marketingowe w procesie strategii? Przeczytaj!

    Czytaj dalej